michanio91 Napisano 29 Października 2009 Share Napisano 29 Października 2009 Witam = ] Zagościłem na tym forum jakiś czas temu , szukałem odpowiedzi na kilka pytań lecz ich nie znalazłem , więc zakładam temat. Pytania : 1. Czy oświetlenie sztuczne ( np z żarówek ) zastąpią rośliną słońce ? 2. Czy roślina będzie normalnie rosnąć gdy będzie oświetlana tylko sztucznym światłem ? 3. Jak powinno wyglądać terrarium dla roślin ? 4. Nie ma jakiegoś działu typu " jak zrobić terrarium " ? I wiele innych , sorry ale jestem początkującym , chciałbym sobie sprawić takie terrarium , dość duże i nie wiem jak się do tego zabrać ... pozdrawiam Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gawien Napisano 29 Października 2009 Share Napisano 29 Października 2009 1. Nie zwykłych żarówek , tylko świetlówek , tak zastąpi . 2. Tak będzie 3. Jak zwykłe terrarium lub zwykłe akwarium 4. Powinno być trochę informacji o tym na forum Duże czyli ? I dla jakich roślin ? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evulFarmer Napisano 29 Października 2009 Share Napisano 29 Października 2009 propnuje poszperac w technice na obu forach. ludzie opisuja budowe swoich terra sam na drugim forum opisalem moje oba akwa takze zapraszam do przegladania techniki Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomislav1ster Napisano 30 Października 2009 Share Napisano 30 Października 2009 (edytowane) Najpierw musisz sobie odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie : Co chcesz hodować w tym terra? PS. Tak samo ważne pytanie jak tutaj (uwielbiam polskie komedie). Edytowane 30 Października 2009 przez tomislav1ster Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...