Lemiesz Napisano 22 Kwietnia 2012 Share Napisano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Jestem początkującym hodowcą na swoim koncie mam 4 odmiany rosiczek 2 gatunki tłustoszy mam zamiar kupić Nowe roślinki do kolekcji są to : 1.- Sarracenia 'Barbapappa' 2.- Dionaea muscipula 'Regular form' XS 3.- Cephalotus follicularis XS Mam następujące pytania. A. Czy nadają się dla początkującego hodowcy B. Jakie przeważnie te odmiany sprawiają kłopoty C. Jeśli byście radzili zmienić roślinę to na jaką Proszę o bardzo szybkie odpowiedzi BARDZO ZALEŻY MI NA CZASIE Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez Marrom Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gekon Napisano 22 Kwietnia 2012 Share Napisano 22 Kwietnia 2012 1- Nigdy o niej nie słyszałem ale przeważnie wszystkie kapturnice trzeba hodować tak samo. 2- Wszystkie muchołówki hoduje się tak samo, nie ważne czy to ''Red Dragon'', ''Red Green'' czy ''Big Mouth'' 3- O nim się nie wypowiem bo nigdy go nie miałem. A- Wydaje mi się że dla Ciebie powinny być ok. B- Patrz punk 1 i 2. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marrom Napisano 22 Kwietnia 2012 Share Napisano 22 Kwietnia 2012 W przypadku kapturnic i muchołówek musisz latem zapewnić dużo światła, zima powinny przejśc zimowanie w tempereturze najlepiej około 4-10 stopni C. W przypadku cephalotusa może być trudniej (choć niekoniecznie). Przeczytaj ten opis: http://www.rosliny-owadozerne.pl/Cephalotu...anie-t6722.html Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...