Skocz do zawartości

Proszę o sugestie

Lemiesz

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym hodowcą na swoim koncie mam 4 odmiany rosiczek 2 gatunki tłustoszy

mam zamiar kupić Nowe roślinki do kolekcji :rotfl: są to :

1.- Sarracenia 'Barbapappa'

2.- Dionaea muscipula 'Regular form' XS

3.- Cephalotus follicularis XS

Mam następujące pytania.

A. Czy nadają się dla początkującego hodowcy

B. Jakie przeważnie te odmiany sprawiają kłopoty

C. Jeśli byście radzili zmienić roślinę to na jaką

Proszę o bardzo szybkie odpowiedzi BARDZO ZALEŻY MI NA CZASIE

Edytowane przez Marrom
Odnośnik do odpowiedzi

1- Nigdy o niej nie słyszałem ale przeważnie wszystkie kapturnice trzeba hodować tak samo.

2- Wszystkie muchołówki hoduje się tak samo, nie ważne czy to ''Red Dragon'', ''Red Green'' czy ''Big Mouth''

3- O nim się nie wypowiem bo nigdy go nie miałem.

A- Wydaje mi się że dla Ciebie powinny być ok.

B- Patrz punk 1 i 2.

Odnośnik do odpowiedzi

W przypadku kapturnic i muchołówek musisz latem zapewnić dużo światła, zima powinny przejśc zimowanie w tempereturze najlepiej około 4-10 stopni C.

W przypadku cephalotusa może być trudniej (choć niekoniecznie). Przeczytaj ten opis: http://www.rosliny-owadozerne.pl/Cephalotu...anie-t6722.html

Odnośnik do odpowiedzi

Muchołówki i kapturnice są roślinami łatwymi w hodowli. Cephalotus też nie jest taki trudny w utrzymaniu, lecz małym problemem mogą być spadki temperatury w nocy, ale latem trzymając go całą dobę na polu, nie będzie to stanowiło kłopotu. Jeśli chodzi o sarracenie barbapappe to dopytaj się o nią Alberciarza albo Nwankwo, ponieważ mają ją w swojej ofercie.

Edytowane przez owadomaniak
Odnośnik do odpowiedzi

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie