Janas34 Napisano 10 Lutego 2013 Share Napisano 10 Lutego 2013 Witam,w mojej doniczce pojawiła się pleśń sprskałem topsinem i moja największa siejka miała z 0,5cm wysokości i położyła się czy wstanie?Capensis Proszę o odpowiedz i o rady dotyczące hodowli dziękuje Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartnik Napisano 10 Lutego 2013 Share Napisano 10 Lutego 2013 Nikt wróżką tu nie jest:) postaraj się jej zapewnić optymalne warunki i niech działa natura:) Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janas34 Napisano 10 Lutego 2013 Autor Share Napisano 10 Lutego 2013 najgorzej obawiam się że za dużo na nią poleciało i ją skrzywdziło Teraz słońca jest mało może jakieś doświetlenie tylko jestem zielony w tym mógłby ktoś mi napisać o co chodzi?Jaka żarówka?Z góry dzięki Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gekon Napisano 10 Lutego 2013 Share Napisano 10 Lutego 2013 Może przez przypadek spryskałeś też siewkę która pod naporem kropli wody po prostu się przechyliła? Nie ma o co panikować... Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CFHs Napisano 10 Lutego 2013 Share Napisano 10 Lutego 2013 (edytowane) najgorzej obawiam się że za dużo na nią poleciało i ją skrzywdziło Teraz słońca jest mało może jakieś doświetlenie tylko jestem zielony w tym mógłby ktoś mi napisać o co chodzi?Jaka żarówka?Z góry dzięki Bury misiu czytaj tu Edytowane 10 Lutego 2013 przez CFHs Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartnik Napisano 10 Lutego 2013 Share Napisano 10 Lutego 2013 A nawet w tym przypadku tu:) Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...