Skocz do zawartości

Capensis

Janas34

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,w mojej doniczce pojawiła się pleśń sprskałem topsinem i moja największa siejka miała z 0,5cm wysokości i położyła się czy wstanie?Capensis Proszę o odpowiedz i o rady dotyczące hodowli dziękuje rolleyes

Odnośnik do odpowiedzi

najgorzej obawiam się że za dużo na nią poleciało i ją skrzywdziło :( Teraz słońca jest mało może jakieś doświetlenie tylko jestem zielony w tym mógłby ktoś mi napisać o co chodzi?Jaka żarówka?Z góry dzięki :)

Odnośnik do odpowiedzi

najgorzej obawiam się że za dużo na nią poleciało i ją skrzywdziło :( Teraz słońca jest mało może jakieś doświetlenie tylko jestem zielony w tym mógłby ktoś mi napisać o co chodzi?Jaka żarówka?Z góry dzięki :)

Bury misiu czytaj tu

Edytowane przez CFHs
Odnośnik do odpowiedzi

Może ktoś na chłopski rozum napisać jaka żarówka planuje taką jak do terrarium się wkłada.Niech ktoś mi z własnego doświadczenia napisze jaka barwa bo wiem ze są czerwone bo takie ma znajomy u ptaszników.To ma być żarówka która daje światło a mniej ciepla???

Odnośnik do odpowiedzi

Może ktoś na chłopski rozum napisać jaka żarówka planuje taką jak do terrarium się wkłada.Niech ktoś mi z własnego doświadczenia napisze jaka barwa bo wiem ze są czerwone bo takie ma znajomy u ptaszników.To ma być żarówka która daje światło a mniej ciepla???

Proponuję jednak świetlówki kompaktowe, albo liniowe :)

Żarówki się nie nadają.

Odnośnik do odpowiedzi

Witam. Mam problem, gdyż moje D. capensis nie rosną tak, jak przedstawiciele swojego gatunku lecz rosną w górę. Co może być powodem takiego wzrostu? Podlewane są wodą destylowaną i są doświetlane. Dla zobrazowania zdjęcia:

http://w846.wrzuta.pl/obraz/4IlGZClAHMh/dscf0463

http://w846.wrzuta.pl/obraz/3NzJohFbTQ1/dscf0473

Co ewentualnie można zrobić, żeby zaczęły rosnąć jak typowe capensis? Ściąć, odbije od korzeni?

Odnośnik do odpowiedzi

Mam podobny problem, tylko że stożek nie jest tak duży.

@Edit