Rockshotter Napisano 13 Grudnia 2013 Share Napisano 13 Grudnia 2013 (edytowane) Witam Dostałam miesiąc temu dzbanka na rocznice od chłopaka więc ma wielką wartość i chce go koniecznie uratować w porę, był mały i trochę liści już wypuścił od tamtego czasu, dbam o niego, dużo czytałam (ale jednak jestem początkująca) nie wiem co się nagle stało, ale jego liście zaczynają brązowieć i w sumie to był moment - dwa dni i to coś opanowało liście. Nie wiem co z tym robić, od czego to się zrobiło, bo jest nawet na młodych liściach, nie stawiam go w bezpośrednim słoncu, ma wilgotno, ale może jakiegoś czynnika jest za dużo albo któregoś za mało, czy może czymś ratować Edytowane 13 Grudnia 2013 przez Rockshotter Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Painkiler1 Napisano 14 Grudnia 2013 Share Napisano 14 Grudnia 2013 (edytowane) Podobnie wyglądał mój jeden dzbanecznik jak dostał podmuchu mroźnego powietrza przy otwieraniu okna - jednak według mnie roślinę zaatakował grzyb. Radziłbym przenieść go do jak najbardziej widnego miejsca i opryskać jakimś fungicydem. Edytowane 14 Grudnia 2013 przez Painkiler1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rockshotter Napisano 15 Grudnia 2013 Autor Share Napisano 15 Grudnia 2013 Wydaję mi się, że chyba skrzywdzilam go tym mroźnym powietrzem jak wietrzyłam pokój, bo jakoś na tych dniach zachorował, idealnie się złożyło, a on stoi pod oknem.. Co zrobić z chorymi liśćmi? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nafarcie Napisano 16 Grudnia 2013 Share Napisano 16 Grudnia 2013 Jak zmarzł to nic nie rób z liśćmi, poczekaj do momentu jak będą całkowicie nieprzydatne roślinie i wtedy je utylizuj. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...