Shamo Napisano 8 Kwietnia 2015 Share Napisano 8 Kwietnia 2015 Witam wszystkich serdecznie, Nie było mnie tu jakiś czas, ale w dalszym ciągu zajmuje się hodowlą roślin owadożernych. Zdecydowałem się "wykonać" jakieś pierwsze oświetlenie. Brak mi miejsca i odpowiedniego sprzętu na wykonanie własnej oprawy świetlnej dlatego zainwestowałem w oprawę rastrową, którą swoją drogą polecano właśnie tutaj na forum. Zdecydowałem się na oprawę z żarówkami T5 2 x 14W. Wszystko wspaniale tylko... Nie mam pojęcia jak ją podłączyć. Jak mniemam elektryczna część znajdująca się w oprawie to statecznik, ale różni się on od tych które znalazłem w internecie dlatego nie chciałbym czegoś skopać. Zdjęcia oprawy i statecznika: Czy znalazłby się ktoś na tyle miły, aby pomóc mi w podłączeniu tego? Jako, iż jestem totalnym nowicjuszem w kwestii oświetlenia proszę o możliwie jak najbardziej łopatologiczny sposób tłumaczenia. Pytania które mi się nasuwają to: 1. Jakiego rodzaju kabel z włącznikiem kupić? ( Lub ew. coś co uznacie za lepszy wybór ) 2. Jak to cholerstwo podłączyć? Dziękuję i proszę o wyrozumiałość Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerpointPL Napisano 8 Kwietnia 2015 Share Napisano 8 Kwietnia 2015 Napisz PW do użytkownika Emdine, to prawdziwy profesjonalista. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...