Skocz do zawartości

Oprawa rastrowa - Pomoc w poprawnym podłączeniu

Shamo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

Nie było mnie tu jakiś czas, ale w dalszym ciągu zajmuje się hodowlą roślin owadożernych. Zdecydowałem się "wykonać" jakieś pierwsze oświetlenie. Brak mi miejsca i odpowiedniego sprzętu na wykonanie własnej oprawy świetlnej dlatego zainwestowałem w oprawę rastrową, którą swoją drogą polecano właśnie tutaj na forum. Zdecydowałem się na oprawę z żarówkami T5 2 x 14W. Wszystko wspaniale tylko... Nie mam pojęcia jak ją podłączyć. Jak mniemam elektryczna część znajdująca się w oprawie to statecznik, ale różni się on od tych które znalazłem w internecie dlatego nie chciałbym czegoś skopać.

Zdjęcia oprawy i statecznika:

DSC_1048.JPG

DSC_1049.JPG

DSC_1050.JPG

DSC_1051.JPG

DSC_1052.JPG

Czy znalazłby się ktoś na tyle miły, aby pomóc mi w podłączeniu tego? Jako, iż jestem totalnym nowicjuszem w kwestii oświetlenia proszę o możliwie jak najbardziej łopatologiczny sposób tłumaczenia.

Pytania które mi się nasuwają to:

1. Jakiego rodzaju kabel z włącznikiem kupić? ( Lub ew. coś co uznacie za lepszy wybór )

2. Jak to cholerstwo podłączyć?

Dziękuję i proszę o wyrozumiałość unsure

Odnośnik do odpowiedzi

1. Normalny przewód dwużyłowy, jak do lampki. Końcówki warto oblutować, jeśli nie będą oblutowane fabrycznie. Nie zaleca się wpinania gołej plecionki gdyż pojedyncze włókienka mogą powodować iskrzenie. Tego typu: http://www.aqva-light.pl/shop.php?UID_c=43...ID=83c65416c0f7