Gość Bonk Napisano 22 Sierpnia 2019 Share Napisano 22 Sierpnia 2019 Jestem początkująca ale jakoś moja muchołówka dzielnie rosła. No właśnie i czy nie "zdziczała" ? Ma ogrom pułapek, rośnie powiedzmy jedna wielka i obok pięć małych. W efekcie jedna pożera drugą. Przesadziłam ją tydzień temu do doniczki o 3 cm większej (nie chciałam żeby miała od razu wielką, gdzieś wyczytałam, że należy przesadzać stopniowo) ale i tak chyba ta doniczka jest za mała. Czy nie lepiej rozsadzić ją na dwie sadzonki ? Roślina posiada jakby "dwa centra" z których odchodzą pułapki. Ps. Przed przesadzeniem dwie pułapki zaczęły czernieć. Do tej pory było to sporadyczne. Wrzucam zdjęcia jak teraz wygląda. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Styq Napisano 22 Sierpnia 2019 Share Napisano 22 Sierpnia 2019 Rzeczywiście ogromna,ja na Twoim miejscu bym ją przesadził dopiero na wiosnę. Gdyż nie długo muchołówkę będziesz musiała przezimować.Ale to tylko moja opinia. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomyyy Napisano 22 Sierpnia 2019 Share Napisano 22 Sierpnia 2019 Ja swoje okazy też biorę na przetrzymanie do końca zimowania, a poza tym teraz i tak mam sporo pracy w ogrodzie Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...