Evka13 Napisano 19 Września 2007 Share Napisano 19 Września 2007 Które z tych rosiczek są jednoroczne, a które wieloletnie?? - drosera burmanii - drosera admirabilis ' ceres ' - drosera collinsiae - drosera binata - drosera filiformis ' red ' - drosera pulchella x nitidula - drosera nidiformis - drosera dielsiana Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_Nepenti Napisano 19 Września 2007 Share Napisano 19 Września 2007 Które z tych rosiczek są jednoroczne, a które wieloletnie?? - drosera burmanii max 2 letnie - drosera admirabilis ' ceres ' wieloletnie - drosera collinsiae czesto po kwitnieciu zamieraja - drosera binata wieloletnie - drosera filiformis ' red ' obfite kwitnienie oslabia rosline, ale wieloletnia - drosera pulchella x nitidula wieloletnia, u nas niektore maja juz po 4 lata - drosera nidiformis czesto zamiera po kwitnieciu - drosera dielsiana wieloletnia, choć czasami zamiera po kwitnieciu Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evka13 Napisano 20 Września 2007 Autor Share Napisano 20 Września 2007 Drosera dielsiana jest wieloletnia?? Jest to dla mnie zaskoczeniem, bo wiele osób mówiło mi, że jest to roślinka jednoroczna... Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Heimdall Napisano 20 Września 2007 Share Napisano 20 Września 2007 - drosera collinsiae czesto po kwitnieciu zamieraja Potwierdzam... Co do filiformisa, to padały mi po kwitnięciu i dawały mało nasion do tego Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecio Napisano 20 Września 2007 Share Napisano 20 Września 2007 a mi po kwitnięciu drosera dielsiana padła i dała nawet sporo nasion, a jeśli chodzi o collinsiae mam nadzieję że nie padną bo narazie to mam 2 piękne okazy Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damianus Napisano 20 Września 2007 Share Napisano 20 Września 2007 U mnie z D. collinsiae jest wręcz odwrotnie. Nie padła po kwitnieniu. Zakwitła kolejny juz raz. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi