Maja100 Napisano 19 Września 2012 Share Napisano 19 Września 2012 Widzę, że nie było jeszcze takiego tematu na forum a jestem ciekawa czym się zajmujecie zawodowo To może ja zacznę .. Jestem studentką drugiego roku biologii Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roslina1991 Napisano 19 Września 2012 Share Napisano 19 Września 2012 Będę teraz na 3 roku na kierunku Bioinżynieria Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei Napisano 19 Września 2012 Share Napisano 19 Września 2012 Były absolwent biologii, choć mgr z genetyki... ale to dawne czasy... obecnie w całkiem innym zawodzie i wiedza tylko ubyła - ta z biologii Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol_187 Napisano 19 Września 2012 Share Napisano 19 Września 2012 4 rok kierunek Mechatronika Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adivip125 Napisano 19 Września 2012 Share Napisano 19 Września 2012 4 rok kierunek Mechatronika o to ja podobnie, 5 rok, kierunek Mechatronika, specjalność Automatyka Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyzio Napisano 19 Września 2012 Share Napisano 19 Września 2012 Ja prowadzę sprzedaż okien i drzwi. Teraz zaczynam zarządzanie i inżynierię produkcji na politechnice. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikorbs Napisano 19 Września 2012 Share Napisano 19 Września 2012 Szlifuję gimbaze! Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lemiesz Napisano 20 Września 2012 Share Napisano 20 Września 2012 Studia o Informatyczne o specyfikacji Bezpieczeństwa sieci Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...