koma Napisano 20 Maja 2008 Share Napisano 20 Maja 2008 Macie jakieś pomysły, na rozwiązanie problemu, sprzedawców sprzedających coś przez internet a wysyłających po miesiącu? Bo ja mam jeden pomysł : "W pierwszej kolejności proszę złożyć reklamację (listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, kopię zachować). Jeśli nie przyniesie ona pozytywnego rezultatu rzecznik podejmie interwencję na Pana rzecz po dostarczeniu do tut. biura kopii dokumentów w sprawie." W Polsce sprawa jest praktycznie wygrana :-) a co z robić z firmą na terenie Unii, a sprzedającą także w Polsce ? To zmienia postać rzeczy? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulo09 Napisano 21 Maja 2008 Share Napisano 21 Maja 2008 Chodzi Ci o rzecznika praw konsumenckich? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly guy Napisano 21 Maja 2008 Share Napisano 21 Maja 2008 Chodzi Ci o rzecznika praw konsumenckich? Jeśli już to rzecznika praw konsumenta. http://e-konsument.pl/rzecznik.htm A poszukiwane tym tematem informacje znaleźć można tu: http://www.konsument.gov.pl/pl/umowy_na_odleglosc/index.html Pozdrawiam Fly guy Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi