Martyjak Napisano 12 Października 2012 Share Napisano 12 Października 2012 Mam mały problem i nie umiem znaleźć pomocy wśród istniejących tematów. Otóż dbam o swoja muchołówkę i oczywiście ma podlewam ją bardzo często. Jestem początkującym hodowcą i mam swego malucha dopiero od kilku miesięcy. Problem jest taki ze na mchu pojawił się biały osad. Wygląda trochę jak pleśń. Martwię się, bo nie wiem co to jest, a nie chce by mi zdechła. Bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owadomaniak Napisano 12 Października 2012 Share Napisano 12 Października 2012 (edytowane) To jest pleśń. Spryskaj to jakimś środkiem np. Topsinem lub szybko przesadź muchołówke do nowego podłoża. Najprawdopodobniej zapleśniała też bulwa rośliny, więc nie zdziw się gdy roślina padnie. Edytowane 12 Października 2012 przez owadomaniak Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gekon Napisano 12 Października 2012 Share Napisano 12 Października 2012 Tyle pleśni to ja jeszcze nie widziałem... najlepiej wymień CAŁY torf, i roślinę dokładnie opryskaj jakimś środkiem na pleśń. Np. Topsin. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cephalotus Napisano 12 Października 2012 Share Napisano 12 Października 2012 Akurat muchołówce to bardziej szkodzi brak światła, na co wskazują liście, jak ta pleśń... Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martyjak Napisano 12 Października 2012 Autor Share Napisano 12 Października 2012 Właśnie chodzi o to ze ona mi się jeszcze mocniej rozrasta teraz niż wcześniej. Od kiedy pojawiła się pleśń przybyło mi 6 nowych pułapek i rosną dwie kolejne. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...