daro7979 Napisano 20 Marca 2013 Share Napisano 20 Marca 2013 (edytowane) Witam. Jestem początkującym hodowcą. Jakieś dwa miesiące temu zaszczepiłem mojego dzbanecznika. Jakiś czas temu zauważyłem, że na łodydze coś się pojawiło(jakby stożek wzrostu). Czy to oznacza, że dzbanecznik się ukorzenił? Przepraszam za jakość zdjęć, robione telefonem. Edytowane 20 Marca 2013 przez Marrom Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gekon Napisano 20 Marca 2013 Share Napisano 20 Marca 2013 Po pierwsze to wytlumacz mi co rozumiesz przez "szczepienie dzbanecznika"? Jesli po prostu naciales lodyge i wsadziles tam torfowca to nie jest to nic innego jak rozmnazanie lub po prostu nacinanie lodygi... Co innego jakbys probowal tam wcisnac lisc kapturnicy pragnac stworzyc nowy gatunek. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daro7979 Napisano 20 Marca 2013 Autor Share Napisano 20 Marca 2013 (edytowane) Po prostu uciąłem kawałek łodygi i włożyłem do torfu Siedział w tym torfie z dwa miesiące, myślałem, że nic z niego nie będzie Edytowane 20 Marca 2013 przez Cephalotus Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...