AguchaG Napisano 10 Kwietnia 2013 Share Napisano 10 Kwietnia 2013 Witam. Jestem laikiem jeśli chodzi o rosiczki. Zamowilam sobie Drosere Capensis ale kiedy przyszly nasionka oczywiscie byla ta zamowiona i mam jakies drugie nasionka Capensis broad leaf...czy to jest ten sam gatunek czy zupełnie inny? Pytam bo jestem zdziwiona a byc może sie nie znam i jest to to samo Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cephalotus Napisano 10 Kwietnia 2013 Share Napisano 10 Kwietnia 2013 To jest ten sam gatunek, tylko inna forma, taka o szerszych liściach. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AguchaG Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Share Napisano 10 Kwietnia 2013 Aha dzięki za iformacje Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AguchaG Napisano 12 Kwietnia 2013 Autor Share Napisano 12 Kwietnia 2013 A mam jeszcze pytanie poza tematem bo nie chce zakladac nowego a nigdzie nie moge znalesc odp. Mam juz ziemie w doniczce, nalalam wody do podstawki i czekam az mi naciagnie ale tak juz stoi 1,5 h....i nic. To naprawde tak dlugo nasiąka? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosa1984 Napisano 12 Kwietnia 2013 Share Napisano 12 Kwietnia 2013 Troszkę słabą kolejność wybrałaś. Wyrzuć torf z doniczek do miski lub wiaderka i wlej tam trochę wody (tą ze spodków + jeszcze trochę). Całość wymieszaj i włóż do doniczek mokry torf. Kolejne podlewania (normalne, przez podsiąkanie) będą już skuteczne. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AguchaG Napisano 12 Kwietnia 2013 Autor Share Napisano 12 Kwietnia 2013 Aha, dziekuje Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...