MatioseroX Napisano 12 Kwietnia 2013 Share Napisano 12 Kwietnia 2013 Witam. Kupiłem wczoraj w klepie muchołówkę. Jest średniej wielkości. Powiedzcie mi, czy muszę jej teraz dawać coś do jedzenia, bądź ją podlewać ? Zauważyłem, że nie otwiera się w 100%, tzn, że mucha nawet nie wleci do środka. Może to dlatego, że wczoraj pokazałem rodzicom jak się "zamyka" i przez nocke się w pełni nie otworzyła ? Proszę o pomoc, chciałbym ją hodować, ale nie jestem w tym jakimś profesjonalistą. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cephalotus Napisano 12 Kwietnia 2013 Share Napisano 12 Kwietnia 2013 A zapoznałeś się już z jakimś opisem hodowli muchołówki? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sphagnum Napisano 12 Kwietnia 2013 Share Napisano 12 Kwietnia 2013 Będę miły http://www.owadozery.pl/articles/mucholowka.pdf Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatioseroX Napisano 12 Kwietnia 2013 Autor Share Napisano 12 Kwietnia 2013 Dziękuję bardzo za pomoc. Teraz już wszystko wiem Pozdrawiam. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cephalotus Napisano 12 Kwietnia 2013 Share Napisano 12 Kwietnia 2013 Będę miły http://www.owadozery.pl/articles/mucholowka.pdf Ja też byłem miły... <_ chcia kolega uda si na wspania podr po najg zakamarkach forum i prze jak przygod ty mu odebra ca rado odkrywania... src="%7B___base_url___%7D/uploads/emoticons/default_tongue.png" alt=":P"> Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...