mrDIIL Napisano 8 Lutego 2015 Share Napisano 8 Lutego 2015 Witam Na wstępie dodam, że jestem zielony, nie aż tak jak D. Heterophylla, ale jednak. Otóż planuję panel 60 diod 1W każda potrzebuje 3-3,2 volt i 350ma. W panelu 30W mam taki zasilacz i się zastanawiam czy ten nie był by dobry... Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorian Napisano 8 Lutego 2015 Share Napisano 8 Lutego 2015 Tak, taki zasilacz jest jak najbardziej w porządku, jednak za mały na wszystkie diody. Musiałbyś mieć dwa takie i podzielić wszystkie diody na dwa szeregi po 30 sztuk. Osobiście zastosowałbym dwa takie: http://allegro.pl/zasilacz-driver-ac-18-36...5068673257.html Wtedy nie byłyby tak bardzo obciążone. Obawiam się, że 100V na 30 diod, mogłoby być tak prawie na styk. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrDIIL Napisano 8 Lutego 2015 Autor Share Napisano 8 Lutego 2015 Właśnie jest na styk Nie żebym był wybredny, ale mógłbyś poszukać na neoled? Bo nie chcę mi się zbytnio płacić za wysyłkę dwa razy... Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinS Napisano 8 Lutego 2015 Share Napisano 8 Lutego 2015 (edytowane) Mam u siebie dokładnie taki zasilacz na 33 diody i jest ok, działa, specjalnie się nie grzeje. Teoretycznie można by tym zasilić nawet 40 diód....pod warunkiem że wszystkie będą czerwone. Z drugiej strony samych niebieskich lub białych "wejdzie" tylko 30. Przy odpowiedniej kombinacji czerwone/niebieskie/białe taki zasilacz 30 diód spokojnie pociągnie i będzie jeszcze trochę zapasu. Edytowane 8 Lutego 2015 przez MarcinS Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...