Skocz do zawartości

Maks02

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    689
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje w profilu

  • Male
  • Miejscowość
    Koszalin

Previous Fields

  • Lista roślin
    http://www.rosliny-owadozerne.pl/20161222-maks02-t19833.html
  • Województwo
    zachodniopomorskie

Ostatnie wizyty

1832 wyświetleń profilu
  1. Maks02

    Problem z power led

    Niestety nie mam multimetra Nie to ze ona jest jakos mega goraca.Na poczatku nic nie czuc a po 6 sekundach dopiero czuc temperature.Moze jak przykladam palec to cieplo po kilku sekundach cieplo sie kumuluje?
  2. Maks02

    Problem z power led

    Polaczone sa szeregowe + - + - + - + - One sa podlaczone pod zasilacz 650mA wiec maja troche ulgi. Jak mam sprawdzic czy sa to 3w? Teraz patrze i ten sklep z ktorego sa te diody ma tylko 3W . Zrobie chyba tak ze zostawie to ostatecznie w spokoju i jak sie spali to kupie te kilka diod za 3.50zl firmy Bridgelux i bedzie z glowy chyba ze to normalne dla tych diod ze tak sie grzeja lub po prostu mam wrazliwego na temperature palca i taka temperatura wcale nie zagraza diodzie i jest bezpieczna.
  3. Maks02

    Problem z power led

    Producent full spectrum to Bridgelux a tych 465nm producentem jest Epiled.
  4. Maks02

    Problem z power led

    Uzywam pierwszy raz tych niebieskich bo nie bylo 450nm wiec kupilem 465nm. Kleilem na resztce poprzedniego kleju a pozostale na nowym kleju heatsink plaster ktory okazal sie wielkim gwnem bo po ponad 24h nadal nie wysechl.Nie jest to wina klejow bo przy jednim jak i drugim kleju grzeja tylko niebieskie.
  5. Czesc Zbudowalem kolejny panel led zlozony z 21 diod 3W i wszystko byłoby cacy gdyby nie problem z niebieskimi diodami O ile full spectrum sa tylko cieple to wszystkie niebieskie grzeja i nie da sie utrzymac palca dluzej niz 7 sekund. Ktos wie co jest przyczyna?
  6. Maks02

    Dzbanek Bicalcarata

    Jest to choroba grzybowa.Zalecam topsin oraz zwiekszenie cyrkulacji powietrza.
  7. A co z azotem ktory produkuja te robaczki?Zawsze myslalem ze szkodzi roslinie owadozernej. Ja bym i tak zmienil podloze bo jesli sa tam dzdownice to moze byc tam wszystko np: ziemia z ogrodka z ktora wlasnie te robaczki mogly przyjsc.
  8. Jesli nie doswietlasz a roslinie nie dzieje sie nic zlego to mozesz poczekac do wiosny.
  9. Wypowiedzi na temat jakosci i oceny podloza rezerwuje dla najwiekszych "fanow" firmy :D Przesadz rosline do torfu kwasnego z perlitem i powinno byc dobrze.
  10. Od kogo roslina zostala zakupiona?
  11. Bardzo ladne te storczyki nie kwitna ale mi sie podobaja same listki Obserwuje tematy o storczykach tu na forum i doszedłem do wniosku ze tez chce takie tylko mam pytanie do Ciebie: Najbardziej spodobaly mi sie storczyki miniaturowe ze wzgledu na male rozmiary tylko czy wszystkie storczyki moge trzymac w terrarium z dzbanecznikami czy sa takie ktore wymagają nizszej wilgotność powietrza? Chodzi mi o to czy spokojnie moge wybierac jakies tansze miniaturki do 70zl i nie martwic sie o wymagania.
  12. Maks02

    Ocena Rosiczki

    No i git przezimuje do wiosny .
  13. Maks02

    Ocena Rosiczki

    Najpierw powiedz co to za warunki Moze wchodzi w stan spoczynku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.